網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月4日 星期六

姚子羚:下次先裸曬!姚子羚驚晒太多性感相睇到膩 __,姚子羚,

姚子羚話下次先裸曬!藝人姚子羚出席新劇《黃金有罪》宣傳,提到她早前與胡說八道會的好友到馬爾代夫度假,在社交網大晒不少三點式性感照。子羚表示此行都影了很 ...




姚子羚話下次先裸曬!


藝人姚子羚出席新劇《黃金有罪》宣傳,提到她早前與胡說八道會的好友到馬爾代夫度假,在社交網大晒不少三點式性感照。子羚表示此行都影了很多相,多數是胡定欣和胡蓓蔚操刀,留下美好時光,她說:「其實唔性感,係意識上影得性感啫,影咗好多都係用嚟私藏,我唔敢晒太多相出嚟,驚大家睇膩。」子羚讚定欣這個御用攝影師專業,晚上吃完飯便店返房執相,她拍下不少相片,大家提議可以開慈善相展或出相集。


至於子羚稱此行跟定欣同房,笑謂:「所以冇咩大家冇見過。」講到定欣有影背半裸照留念:「我睇住定欣影嘅,其實我都想裸曬,但現場有其他陌生人,都係要再私人啲地方先諗。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!