網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月4日 星期六

【七次好愛變歷史 】吳千語對林峯婚訊唔講恭喜 同富三代戀情未昇華 __,吳千語,林峯,

(左圖攝影:沈健程)
記者再度問千語「恭喜」兩個字真係咁難講出口?千語表示:「總知之前我講到,大家去睇番。」之後,有記者問到她是林峯宣佈婚訊前定婚訊後講?千語說:「之前之後 ...






記者再度問千語「恭喜」兩個字真係咁難講出口? 千語表示:「總知之前我講到,大家去睇番。」之後,有記者問到她是林峯宣佈婚訊前定婚訊後講?千語說:「之前之後都唔重要,總知我有講到。」有指千語上年10月與富三代施伯雄翻撻,記者就問到她想不想快一點有人恭喜她,她說:「如果我有呢一日,我都想快啲公佈。」問到她是否蜜運中?千語未有正面承認:「而家身邊好多關心自己嘅人,之前都講咗,未去到下一個階段都唔會講,總知一有開心嘅嘢就會同大家公佈。」問到是否怕驚公佈戀情,她說:「唔係,因為自己而家做嘢上面有好多想法,例如2020年有一個新目標,做一個衫品牌,同運動有關,想做多啲自己鍾意嘅嘢,建立自己品牌,想焦點放番自己度。」



(左圖攝影:沈健程)  吳千語被問到舊愛林峯剛宣佈結婚一事,她即收起笑容。 吳千語被問到舊愛林峯剛宣佈結婚一事,她即收起笑容。
 千語表示身邊多人關心自己。

千語表示身邊多人關心自己。
 千語表示想開自家時裝品牌。

千語表示想開自家時裝品牌。
林峯在大除多公告與張馨月已婚,以「我的夫人」來形容老婆。(微博圖片)

林峯在大除多公告與張馨月已婚,以「我的夫人」來形容老婆。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!