掃呢頁CODE去手機

2020年2月12日 星期三

【金像獎】19歲易烊千璽越級挑機 古天樂郭富城齊爭影帝 #古天樂 #郭富城 #金像獎

兩大影帝古天樂(右)和郭富城(左),將與新人易烊千璽(中)等角逐影帝!
【金像獎】19歲易烊千璽越級挑機 古天樂郭富城齊爭影帝兩大影帝古天樂(右)和郭富城(左),將與新人易烊千璽(中)等角逐影帝!《第三十九屆香港電影金像獎 ...




【金像獎】19歲易烊千璽越級挑機 古天樂郭富城齊爭影帝

兩大影帝古天樂(右)和郭富城(左),將與新人易烊千璽(中)等角逐影帝!

《第三十九屆香港電影金像獎》的入圍名單今日出爐,前年首度封帝的古天樂(古仔)今年再憑《犯罪現場》,與另一影帝級人馬《麥路人》的郭富城(城城),以及《少年的你》的易烊千璽、《金都》朱栢康和《叔.叔》的太保,一起爭奪影帝寶座!對此,古仔表示:「平常心,入圍已經好開心,最希望大家身體健康。」

《犯罪現場》古天樂
《犯罪現場》古天樂
《麥路人》郭富城

《麥路人》郭富城

去年率先憑《金都》入圍金馬獎「最佳男主角」的朱栢康則謂:「首先一定要感謝上帝,喺我人生裏面,佢為我安排咗好多好多嘅路,成就咗好多好多嘅嘢,縱然有高低;另外好想多謝金像獎嘅評委們,或者投票嘅同業,多謝你哋喜歡我嘅角色同表現。對於我嚟講係非常非常之大嘅Surprise,因為以我短短喺呢個電影業嘅時間,可以同咁多神枱級前輩擠身呢個提名名單,其實真係非常非常榮幸,所以提名我當攞咗獎㗎喇,呢句說話好多時都聽到,但以前唔會明,覺得攞埋梗係最好啦,到人生行到嚟呢一步嘅時候,當大個啲識得感恩時,其實手頭上有嘅嘢已經係最好,亦趁呢個機會多謝成就咗我嘅人,包括家人、朋友、經理人、演藝學院嘅老師,同埋《金都》台前幕後嘅工作人員、Stephy(鄧麗欣)、編劇黃綺琳等信任與提攜。」

《少年的你》易烊千璽

《少年的你》易烊千璽
《金都》朱栢康

《金都》朱栢康

至於太保回覆傳媒稱:「電影人生有低潮有高潮,人生也是ㄧ樣,平安最重要,香港有很多我関心的人,事及好多好朋友,希望香港平安!」此外,內地男子組合TFBOYS出身的19歲成員易烊千璽,同時亦憑《少》片入圍「最佳新演員」。

《叔.叔》太保

《叔.叔》太保

鍾意就快D Share啦!