網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月26日 星期三

貼市貼士:【股民熱話】政府派現金1萬元 你會點用?

港府今日公布財政預算案,一如市場預期向18歲或以上的香港永久性居民發放1萬元現金以助抗疫,預計可惠及約700萬人,涉及約710億元開支。政府會在立法會 ...






港府今日公布財政預算案,一如市場預期向18歲或以上的香港永久性居民發放1萬元現金以助抗疫,預計可惠及約700萬人,涉及約710億元開支。政府會在立法會撥款後,盡快公布計劃的細節。


老實講,汲取上次政府派四千元派到一鑊粥的經驗,到底呢1萬元幾時可以到手,真係唔敢講。之不過,無端端將會多咗1萬元喺手,心理上當然係有好過冇,畢竟唔少基層在疫情下,須購買抗疫物資、又或須負擔額外醫療開支、減少甚至失去工作收入。政府派現金津貼,多少都好,係實實際際幫助到市民紓困。


今朝魚缸熱門話題,當然也離不開政府派錢。進取的股友當然係諗吓點樣運用呢1萬元錢搵錢!當然,以銀碼來看,若然想放大槓桿,刀仔鋸大樹,可考慮從買賣輪證入手,但問題係,高回報意味高風險,要有Double or Nothing(即係本金歸零)的心理準備,先至好諗呢個動作。


至於長線投資個股,宜從大型實力股入手。本來阿里巴巴好大機會染藍,係首選之列,惟現價計一手入場費講緊過兩萬元,要補啲錢,且考慮到短期美股趨波動,加上中國資產沽壓仍大,建議等第二季候低再作考慮,唔使心急入市。


若然有番咁上下年紀,唔等呢1萬元用,由於政府話會再次發行通脹掛鈎債券及銀色債券,可以考慮吓到時認購政府債券穩穩陣陣保本收息。


當然,年青一代,會諗吓用呢1萬元去吃喝玩樂,或者疫後暑假去旅行見識世界,或者換新手機之類。之不過,經歷過近年的社會動盪,相信唔少香港年青一代喺亂世下的危機意識都加強了,經濟景氣差,都係唔好同錢有仇,一到手就諗點花光,儲蓄以備不時之需,記得港府唔係成日都會「開庫」派錢,經濟逆境下,求人不如求己。


東網財經專欄作者 帥哥


------
【仲等咩?】最強炒股神器《東網Money18》APP已全面升級,新增多項新功能,助你投資理財、揀股問股!即刻clic入http://on.cc/redirect/money18下載安裝!


想問股票?即刻Click入http://bit.ly/2NqHU90留言,《東網Money18》專欄作者同你點選作答。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!