網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月26日 星期三

白雲:白雲留韓浸浴 自爆被愛的包養 #白雲

係女仔朋友呀!新冠肺炎肆虐,南韓最近確診個案大幅度飆升,港府對南韓發出紅色旅遊警示。連日嚟喺韓國學snowboard嘅亦喺網上分享動向,今日佢晒出浸水 ...




係女仔朋友呀!


新冠肺炎肆虐,南韓最近確診個案大幅度飆升,港府對南韓發出紅色旅遊警示。連日嚟喺韓國學snowboard嘅亦喺網上分享動向,今日佢晒出浸水相並留言:「今天感謝大雨中學snowboard 全身濕透,為了找個地方吹乾衣服,15000won 就包了雪山resort 桑拿 ,再包了家拉麵店,因為都只有我一個人爽。」之後佢又話有個女生朋友叫佢快啲返香港:「剛剛有個女生朋友讓我好感動,她叫我快回港,我說已經換了兩次機票沒錢了,她馬上要過數給我馬上定機票,真的好感動太愛你們這些女友,愛到想被你包起來了。#每天ig定時告訴大家首爾情況」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!