掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

湯洛雯:收視目標40點!黃浩然叫湯洛雯着三點式慶功 #湯洛雯 #黃浩然

係咪真先?藝人黃浩然與湯洛雯(靚湯)主演劇集《法證先鋒IV》開播錄得33點收視,成績算是近年之冠,二人對此感到相當滿意,不過靚湯笑言自己首集未出場:「 ...




係咪真先?


藝人黃浩然與湯洛雯(靚湯)主演劇集《法證先鋒IV》開播錄得33點收視,成績算是近年之冠,二人對此感到相當滿意,不過靚湯笑言自己首集未出場:「都擔心今晚(第二集)見到我,收視會下跌。」


黃浩然則表示:「收視有咁好成績,證明咗監製梅小青姐嘅魅力,佢叫我一定要講,佢想平到《深宮計2宮心計》創下嘅36.5嘅收視。」黃浩然搞笑叫靚湯倘若收視達40點的話,她着三點式「慶功」,靚湯即答:「40點梗係着番「40點式」出嚟啦,全身遮住晒。一係不如叫小青姐着三點式囉!」


靚湯自嘲出場似暴龍


靚湯又搞笑指當初接令開工,尚未成功瘦身,故擔心自己太肥會趕客:「出場一刻十足一隻暴龍。其實拍嘅時候壓力好大,好記得浩然唔笑嘅時候我都好驚佢,後來發現佢好照顧我,亦多謝團隊容忍我成日NG。」黃浩然為鼓勵靚湯修身成功,竟搞笑說:「靚湯呢?唔見咗佢嘅?」他又大爆靚湯入戲後有新花名「一take湯」,表現絕不失禮。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!