掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

鄧以婷:免費派逾二千個口罩!鄧以婷全靠把口 #鄧以婷

真係有外在美,又有內在美!無綫旅遊節目《3日2夜》性感小花鄧以婷,擁有魔鬼身材的她同樣有天使的心腸,就最近新冠肺炎病毒肆虐社區,她因認識良心藥房買到口 ...




真係有外在美,又有內在美!


無綫旅遊節目《3日2夜》性感小花鄧以婷,擁有魔鬼身材的她同樣有天使的心腸,就最近新冠肺炎病毒肆虐社區,她因認識良心藥房買到口罩而不用捱貴貨的同時,亦顧及基層長者需要,主動跟藥房接洽,成功游說老闆捐出2,500個口罩派給長者!


日前她與一班好友到葵涌區的屋邨派發這批口罩予一眾長者,當日下午排隊的公公、婆婆眾多,以婷則搬出幾大紙皮箱口罩落力派發,而獲贈了一包5個口罩的長者們,個個都笑晒口,相當開心。


睇完伯伯訪問片落淚


鄧以婷接受東網受稱自己有這個自發性行動,源於日前看了《東張西望》一段伯伯喊冇口罩用之訪問片而感動落淚,她說:「我覺得個伯伯好慘,所以即刻行動,好彩我識到良心藥房,佢哋肯捐大批口罩幫基層人士,其實之前我都有派過畀啲倒垃圾嘅姐姐,佢哋收到時係好開心,話好多謝我!因為我知巿面好缺口罩,我唔想佢哋捱貴貨又要排隊咁辛苦,所以我會用我最大嘅能力,再搜羅多啲口罩,派畀唔同區域嘅有需要人士。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!