掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

【大台余德承隊友跳升男一】朱鑑然做DaDa老公好有壓力:想像佢係自己女朋友 #DaDa #TVB #大台 #朱鑑然 #陳靜

【大台余德承隊友跳升男一】朱鑑然做DaDa老公好有壓力:想像佢係自己女朋友20分鐘前入行四年的朱鑑然,是前香港游泳代表隊,跟大台的余德丞份屬隊友。即使 ...




  • 【大台余德承隊友跳升男一】朱鑑然做DaDa老公好有壓力:想像佢係自己女朋友
  • 20分鐘前






入行四年的朱鑑然,是前香港游泳代表隊,跟大台的余德丞份屬隊友。即使知名度不及對方,但這些年的演戲經驗卻相當豐富,近日更首度當上男主角,在Dada陳靜的新戲《BB復仇記》中飾演她的丈夫。

信心欠奉

16年拍《骨妹》入行的朱鑑然,短短四年拍過Viu Tv的《瑪嘉烈與大衛》、網劇《無間道》、還有《拆彈專家》、《獅子山上》等電影,加上他前運動員的身份,令他被導演陸以心睇中做《B》片的男主角。當事人坦言心情複雜:「做男主角喎,一知道已經覺得壓力好大!加上自問本身無呢份信心,覺得要做男主角, 作為演員,演技應該要好豐富,好全面。還好,呢一套屬於偏向女性嘅電影,所以焦點會放係女演員身上!導演同我講唔使太大壓力,因為呢個題材不需要諗太多,只要專注喺盡量將角色演好就得!」

同Dada密會建默契

朱鑑然三十出頭,自言人生經驗有限,仍是單身的他,根本不知道點樣做個好老公,導演提議他跟Dada預早建立默契。

「導演同我講,唔好諗太多,想像好似同自己女朋友相處,兩個人關係好好,會經常溝通。所以收到劇本後,經常跟DaDa排戲,導演亦有相約我哋兩個一齊吃飯、對戲、傾偈,好似喺呢個過程入面,同DaDa建立咗關係,自然演到好夫妻,因為夫妻之間最重就係溝通,而我同DaDa嘅溝通是好好嘅!」

密謀新嚐試

2016年離開游泳代表隊,朱鑑然一直想作新嚐試離開運動範疇,給他誤打誤撞遇上了演戲做演員。

「當時因為覺得係運動方面發展咗好耐,應該係時候轉戰另一個範疇。畢業前曾經做過Marketing實習生,然後發現自己坐唔定,都係要做啲活潑生動嘅工作比較好,慢慢接觸幕前,累積更多演出經驗,好喜歡又有趣!」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!