掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

單文柔:獅子山上大解放!單文柔除罩呼吸新鮮空氣 #單文柔

終於出關~~視帝陳展鵬太太單文柔呢排都同囡囡「小豬比」留在家中避「炎」,透露好想出外呼吸新鮮空氣,而近日似乎佢終於忍唔住要「出關」,繼日前一家三口戴實 ...




終於出關~~


視帝陳展鵬太太單文柔呢排都同囡囡「小豬比」留在家中避「炎」,透露好想出外呼吸新鮮空氣,而近日似乎佢終於忍唔住要「出關」,繼日前一家三口戴實口罩出街,呢日佢仲單拖行山,佢喺社交網先上載喺獅子山下嘅獨照,並留言:「我要爬上呢座山」,仲獲老公陳展鵬留言笑佢用錯字:「爬?登山」,相當搞笑。不過單文柔真係講得出做得到,話咁快就上到山並坐喺石頭上拍照,佢表示:「太陽出來了,爬山去,吸收一下維他命,大家都要身體健康。」而佢亦喺山上「大解放」,趁機唞下氣除罩示人,䀆情吸收新鮮空氣。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!