掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

【傳患肺癌避靜抗病】歐瑞偉擔心曾偉權:我唔知佢連電話都停埋 #曾偉權 #歐瑞偉 #癌

【傳患肺癌避靜抗病】歐瑞偉擔心曾偉權:我唔知佢連電話都停埋29分鐘前傳出患上肺癌的曾偉權,去年11年現身與《牛下女高音》一眾演員現身錄影節目《流行經典 ...




  • 【傳患肺癌避靜抗病】歐瑞偉擔心曾偉權:我唔知佢連電話都停埋
  • 29分鐘前




傳出患上肺癌的曾偉權,去年11年現身與《牛下女高音》一眾演員現身錄影節目《流行經典50年》後,就冇再公開露面。當時他忽然暴瘦,面容憔悴,但只稱肺部免疫系統出問題,似隱瞞病情。

患肺癌消息傳出後,昨日外出返家的曾偉權沒有回應傳媒,至於《牛下》同劇演員,又同樣患過肺癌,但能戰勝疾病的黑妹姐稱,曾偉權曾跟她分享病情,並互相勉勵,黑妹姐有跟他分享抗癌心得。

至於跟曾偉權甚老友的歐瑞偉,他說新年期間仍跟對方聯絡,直至昨日消息傳出,他想致電問候對方,才發現曾偉權避靜抗病,連電話號碼都停埋。歐瑞偉說:「會擔心佢,明明新年時仲同佢whatsapp傾兩句,問候下。之前見佢瘦晒,都有問佢咩事,同埋叮囑佢小心身體,當時佢跟我哋講肺部免疫系統有事,冇講肺癌。所以尋日傳出呢個消息後都好愕然,佢份人一向報喜不報憂,希望佢冇事」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!