掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

【比政府更體恤民情】心善馮盈盈洗樓派口罩畀長者 網民力讚兼勸離開維穩台 #馮盈盈

【比政府更體恤民情】心善馮盈盈洗樓派口罩畀長者網民力讚兼勸離開維穩台33分鐘前強調注重智慧與美貌的香港小姐,有幾多個有埋心善?只有25歲的馮盈盈,20 ...




  • 【比政府更體恤民情】心善馮盈盈洗樓派口罩畀長者 網民力讚兼勸離開維穩台
  • 33分鐘前




強調注重智慧與美貌的香港小姐,有幾多個有埋心善?

只有25歲的馮盈盈,2016年港姐冠軍。出道時憑住率直本性,說話開放,贏到唔少年輕網民心,今日佢更以行動實踐何謂心善。

當長者日日晨咁早排隊撲口罩,都未必撲到的時候,政府懶理,但港人自救團結同心,包括馮盈盈。日前佢同朋友夾手夾腳湊夠百個口罩,自發去舊屋邨,其中一站大坑西,逐家逐戶拍門搵長者送暖。此舉當然俾網民力讚人美心也美,有網民話收到佢派嘅五個口罩好感動,亦有網民覺得心善嘅盈盈,唔啱留喺被網民指為維穩機器嘅大台:「馮盈盈大台唔啱你,早日離巢。」,另有網民則說佢比節目拍檔陸浩懂事,至少唔會搞錯沙士源頭唔係出於香港。

馮盈盈喺網上亦分享當年沙士爆發時,佢只得九歲嘅小四學生。「不懂事,很多事都不明白,只知道媽媽突然不停叮囑我出街一定要戴口罩,勤洗手和用1:99漂白水清潔地方,街上人人都戴上口罩,看不到笑臉……17年後,人雖然仍不太懂事,但至少已長大到有能力去幫助別人,在朋友的幫忙下,湊齊了幾百個口罩,就自發去派口罩給住在舊屋邨的老人家,看見很多行動不便的老人家,應門到開門都要幾分鐘時間,更遑論去排隊買口罩,這場仗不知何時完結,但如果大家一人走多一步,互相關懷,多一份愛,多一份團結,就應該會過得容易點。」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!