掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

馬國明:C1:馬國明無懼街坊確診:勤洗手就冇問題 #馬國明

香港正面對新冠肺炎在社區爆發的危機,昨日太古城有新確診個案,同住該區的馬國明淡定叫大家不要太驚慌,他會減少出街和勤洗手對抗疫情。而SuperGirls ...






香港正面對新冠肺炎在社區爆發的危機,昨日太古城有新確診個案,同住該區的馬國明淡定叫大家不要太驚慌,他會減少出街和勤洗手對抗疫情。而Super Girls成員吳嘉熙(Cheronna)、蔡明思(Jessica)及藝人黃美棋無懼疫情,分別深入社區派口罩幫助有需要人士,可謂人間有愛!


昨日一名居住太古城明宮閣的54歲男子,對新冠肺炎病毒呈陽性反應,家住太古城的馬國明受訪時坦言不擔心,並呼籲大家不要太驚,以免製造不必要恐慌:「其實唔近我度,唔使擔心,我會做足個人清潔,勤洗手、戴口罩就冇問題!」


提到不少市民搶購口罩、消毒用品及廁紙等,他淡定表示夠用,盡量足不出戶:「之前朋友幫我買咗口罩,廁紙、消毒藥水都夠用,屋企仲有剩,未至於冇得用。呢排如非必要,我少啲外出。(你好淡定。)我成日叫人唔使太驚,唔好咁驚慌,唔好搞亂自己,只要大家勤洗手就冇問題。」曾演《白色強人》角色「唐明」醫生的他,面對疫情果然有一套。


「放入街坊信箱」


有人對曾有個案出現的地區避之則吉,不過Cheronna與Jessica就為善最樂冇有怕,並聯同一班義工,走到曾有確診個案的田灣派口罩。Cheronna在社交網上載戴口罩和手套做義工的照片,並留言:「義工day,每户每家都會有,放入街坊信箱。」而Jessica表示有朋友於慈善機構做義工,即問Cheronna可有興趣參與,並坦言最初有點擔心:「驚呀!不過一開始派就唔記得咗。」


Jessica透露大部分義工為年輕人,他們兵分兩路,一批到田灣,另一批去青衣:「因為兩個地方都有人確診,我哋派嘅口罩一包裏面有3個,因為唔想見到啲老人家去排隊或者企喺街度等買口罩,所以我哋將口罩入晒佢哋成個屋邨嘅信箱,希望佢哋可以攞到,人人有份。」由於近期不用工作,她坦言甚少早起床:「今朝好早出去,好攰,不過做義工係開心事,如果再有需要,好願意再去幫手。」又稱早前與老公返台灣過農曆新年:「嗰時喺台灣買咗十幾個口罩,當時未係咁嚴重,之後想買都冇,當地人要拎保健卡去限買,台灣親戚想寄口罩畀我哋都寄唔到。」


黃美棋搜羅物資


另外,藝人黃美棋亦到馬鞍山派口罩。前晚她化身「口罩女工」分口罩,透露朋友在印尼買到口罩,雖然數量有限,但想幫助街坊,會盡量找更多抗疫用品給大家。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!