掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

【同病相憐】黑妹知道曾偉權患癌 出事後互相勉勵 #曾偉權 #癌

58歲的曾偉權,去年10月承認自己肺部免疫系統出現問題,只能靠藥物控制,又要減少做劇烈運動和減少拍劇,以便靜心休養。不過《蘋果》近日接獲獨家消息,指曾 ...






58歲的曾偉權,去年10月承認自己肺部免疫系統出現問題,只能靠藥物控制,又要減少做劇烈運動和減少拍劇,以便靜心休養。不過《蘋果》近日接獲獨家消息,指曾偉權最近發現肺部有黑點,懷疑患上肺癌,現由契妹SaSa貼身照顧抗癌。不過今日與他在《牛下》合作的李麗霞(黑妹),接受《蘋果》訪問時,就直認知道曾偉權患癌的消息。

去年11月,《牛下》一班演員和監製到黑妹屋企聚會,對於曾偉權傳患肺癌,同病相憐的黑妹接受《蘋果》電話訪問,坦言知道他患癌:「知,佢有同我傾兩句,大家鼓勵,畀正能量訊息,大家有少少分享,但佢冇講自己點樣,最緊要保重身體,開開心心過一晚。」問到知否曾偉權肺癌第幾期?有否做電療和化療?黑妹說:「佢冇同我講,呢樣冇問佢,真係唔知佢第幾期,詳細唔知。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

(資料圖片)


黑妹指曾偉權有向她透露自己患癌,兩人更互相勉勵一番。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!