掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

楊冪:一百磅都冇!楊冪瘦身兼抗疫秘訣靠呢樣 #楊冪

45.2KG...即係99.5磅,crazy!疫情仍然嚴峻,市民減少外出避免傳染,一日三餐宅喺屋企,呢段避「炎」日子少不免都會養肥自己。不過內地女星楊 ...




45.2KG...即係99.5磅,crazy!


疫情仍然嚴峻,市民減少外出避免傳染,一日三餐宅喺屋企,呢段避「炎」日子少不免都會養肥自己。不過內地女星楊冪留喺屋企反而愈來愈瘦,佢喺微博上載咗一張過磅嘅相片,顯示體重只有45.2KG(約99.5磅),如果對於167CM身高嘅楊冪,真係瘦得滯!唔少粉絲見狀都叫佢食多啲嘢,亦有網友好奇問佢究竟點做到,忍唔住留言:「這就是我和女明星的分別。」


除咗做運動,原來楊冪仲有自家keep fit秘訣,其實早前佢已喺網上分享抗疫新技能,就係煲湯水保持均衡飲食,仲不時將製成品放上網開心share。而其新劇《謝謝你醫生》因疫情影響,上月底宣布暫停拍攝,由於未知幾時繼續開拍,相信楊冪係為隨時復工作準備,唔畀自己放縱!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!