掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

森美:檢疫報告呈陰性 森美父母今晚跟包機返港 #森美

森美父母檢疫報告呈陰性。爆發新冠肺炎嘅郵輪「鑽石公主號」停泊於日本橫濱,14天隔離期已於昨天(19日)屆滿,乘客陸續下船。香港政府派出包機接載港人返港 ...




森美父母檢疫報告呈陰性。


爆發新冠肺炎嘅郵輪「鑽石公主號」停泊於日本橫濱,14天隔離期已於昨天(19日)屆滿,乘客陸續下船。香港政府派出包機接載港人返港,首班包機有106名港人乘搭,並已於今早抵達香港國際機場。而森美尋日表示父母未攞到檢疫報告,所以未能跟隨第一班包機返港,而今早,佢喺電台節目就話父母喺凌晨12點幾終於攞到報告:「佢身邊啲朋友已經攞咗。原來佢哋係跟歲數,80歲以上、70歲以上,咁我阿爸阿媽60幾歲,所以冇咁快。」而結果係呈陰性,所以相信會今晚跟包機返港!


而返港後需要再隔離14日,即係總共加埋要隔離28日,森美就笑言有朋友Send啲隔離營嘅内部裝修資料佢睇,話環境似乎OK嘅!佢又透露父母喺船上只出過甲板放風一次,真係完全隔離咗14日!而依家終於可以落船,令佢都安心啲,因為最擔心喺船上愈耐感染機會愈大!


不過父母有啲同行朋友就希望留喺日本,但森美就覺得萬一有咩病唔係咁好,而且問過醫生朋友意見,覺得言語不通,同醫院或醫生溝通都有問題,「唔係咁樂觀」!


而森美亦向東網表示:「他們的檢驗結果呈陰性反應,將會乘搭下一班機今晚六點鐘回港,然後再接受14天隔離,多謝關心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!