掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

樂易玲:樂易玲搞飯局除罩合照 小方:望人人有工開 #小方 #方力申 #樂易玲

樂易玲無懼新冠肺炎肆虐,約好友食飯抗疫。新冠肺炎肆虐,無綫高層樂易玲冇有怕,今晚於銅鑼灣繼續搞飯局,出席嘅人有方力申、高海寧、馮盈盈、葉念琛導演同埋樂 ...




樂易玲無懼新冠肺炎肆虐,約好友食飯抗疫。


新冠肺炎肆虐,無綫高層樂易玲冇有怕,今晚於銅鑼灣繼續搞飯局,出席嘅人有方力申、高海寧、馮盈盈、葉念琛導演同埋樂易玲兩個仔仔,眾人更除下口罩留影,樂易玲喺社交網晒合照,留言:「beautiful dinner we rarely have in this season…我們這個季節很少有的精美晚餐…」食得好盡興!


方力申接受東網訪問時指飯局只是普通食餐飯:「我去黐吓餐,事前都唔知邊粒星去,大家都係傾希望疫情快啲過,人人有工開,有學返咁……閒話家常。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!