網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月10日 星期一

黃文意:黃文意進軍商場大計延期 蔡嘉欣靠積蓄交租 #蔡嘉欣 #黃文意

黃文意(左)同蔡嘉欣生意大計都受疫情影響。分別在荃灣、銅鑼灣及觀塘經營護膚品生意的無綫藝人黃文意,指由於分店位於工廈,租金大約僅萬多元,而生意亦未受疫 ...




黃文意(左)同蔡嘉欣生意大計都受疫情影響。


分別在荃灣、銅鑼灣及觀塘經營護膚品生意的無綫藝人黃文意,指由於分店位於工廈,租金大約僅萬多元,而生意亦未受疫情有大影響,惟打算下月在銅鑼灣大型商場再開分店的計劃則要延期:「本身喺工廈,人流一向唔算太多,主要靠網上生意多,每個月又有Vip日,客人都會趁呢啲日子買嘢。不過原定下個月開分店,真係受影響要延期。」


她又決定為員工提供韓國KF94口罩,以保安心:「如果有小朋友嘅同事要求早收工,我都會畀佢早啲走。本身我冇賣口罩同搓手液,為咗呢個疫情,都有幫好多客人訂,因為咁而要OT搞通宵,員工都冇怨言,大家互相幫忙抗疫。」


蔡嘉欣嘔凸


而在銅鑼灣經營時裝店多年的落選港姐蔡嘉欣,透露需要動用積蓄以應付租金:「依家人流幾乎係零,等於白交租,所以靠積蓄嚟交租。(租金幾多?)唔方便講,如果要講蝕,一定係人工,因為有請全職員工,扣埋租金同人工,我真係冇乜錢剩。原本新年後搬新舖,依家都要擱置。我都明白呢一刻大家都冇心情出街或扮靚,惟有大家齊心捱過。」同時經營美甲店的她收到不少客人陸續取消預約,十分頭痛。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!