掃呢頁CODE去手機

2020年2月28日 星期五

周杰倫:「周杰輪胎修理店」熱爆網 齊齊挑戰明星接龍 #周杰倫

你夠唔夠膽先?新冠肺炎疫情下,好多人都留喺屋企唔敢出街,有時真係悶到頭頂生菇!好多網民不甘坐以待斃發霉,就發揮無限創意玩「明星接龍Challenge」 ...




你夠唔夠膽先?


新冠肺炎疫情下,好多人都留喺屋企唔敢出街,有時真係悶到頭頂生菇!好多網民不甘坐以待斃發霉,就發揮無限創意玩「明星接龍Challenge」。


是咁的,有網民發現內地有間汽車維修公司,舖頭名竟然叫「周杰輪胎修理店」,你冇睇錯,真係修理輪胎都關周董事,雖然唔知係惡搞定真係有呢間舖,但已有網民發起一人一PO玩接龍,實行挑戰你無限創意同想像力。


靈感IQ稱得上十分之高超,創作力同幻想會嚇你一跳!就睇吓網民創作力係點:


1.周杰輪胎修理店
2.鍾麗緹子汁
3.周潤發型屋
4.陳百祥外投注站
5.鄧麗欣澳站
6.雨僑底辣蟹
7.莊思明愛暗戀補習社
8.馬國明人飯堂
9.陳偉霆車場
10.馬賽對波圖


頭10個已經咁精彩,真係不能盡錄,唔好畀佢停,入嚟東網巨星FB:https://www.facebook.com/onccstars/?epa=SEARCH_BOX齊齊玩「明星接龍Challenge」,發揮自己創意小宇宙

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!