掃呢頁CODE去手機

2020年2月28日 星期五

吳業坤:隱藏感情線 吳業坤同專員袁文傑有咀戲? #吳業坤 #袁文傑

差啲咀到!熱播劇《大醬園》嚟到結局篇,吳業坤、江嘉敏同黃嘉樂嘅三角關係終於搞清楚,吳業坤簽字離婚成全江嘉敏同黃嘉樂呢一對,正當以為佢又係單身完場時,佢 ...




差啲咀到!


熱播劇《大醬園》嚟到結局篇,吳業坤、江嘉敏同黃嘉樂嘅三角關係終於搞清楚,吳業坤簽字離婚成全江嘉敏同黃嘉樂呢一對,正當以為佢又係單身完場時,佢喺社交網上載片段公開咗一條隱藏嘅感情線,竟然係佢同專員袁文傑嘅HeHe戀!


吳業坤留言:「其實大醬園仲有條感情線,因為雙雙又派好人卡,小滿又比楓少娶咗,細么又淨係利用我娥姐又嫌棄我,我就轉投專員懷抱。」條片見到佢同袁文傑情深嘴對嘴,愈哄愈埋之餘仲嘟長個嘴,最終吳業坤忍唔住笑就咁停咗,雖然條片純粹搞笑,但係袁文傑成程認真到爆完全冇笑過,有網民留言問:「點解你可以唔笑咁勁!」袁文傑親自回覆話:「投入呀!」唔少人話吳業坤嘅下場一定好慘,因為細么嘅性格咁狠毒一定唔會放過佢。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!