網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月21日 星期五

森美:父母終離開疫船 森美:叫佢唔好望番轉頭! #森美

安心晒!森美父母硬留在停泊於橫濱的「鑽石公主號」,一天復天都未能離開「疫船」。不過,森美已收到好消息,他接受東網訪問透露,父母已離開「疫船」:「佢哋做 ...




安心晒!


森美父母硬留在停泊於橫濱的「鑽石公主號」,一天復天都未能離開「疫船」。不過,森美已收到好消息,他接受東網訪問透露,父母已離開「疫船」:「佢哋做咗啲檢測,攞住檢疫張紙做登記,上咗車,準備去機場。」


問到是否認識同在「鑽石公主號」的莊姓無綫化妝師,森美說:「好多幕後同事好擔心佢,希望佢盡快返香港醫,始終嗰邊言語不通,希望香港政府幫到佢,快啲返香港。」另外,今早他做完電台節目後,表示收到爸爸傳給他一張食物相,笑指是船上最後一餐,森美不忙開爸爸玩笑:「我叫佢落船時記得唔好擰轉頭望呀!」


他並感謝有不少當地朋友出手幫忙代父母購防疫物資,如防疫衣、鞋套、眼鏡,已預早送上船交父母,船公司方面亦有派發消毒酒精等用品,森美並叮囑父母不要怕異相,一定要着齊裝備保護自己。森美說擔心了父母十幾日,形容為最悲慘的日子已過去,不會刻意接機,唔想場面咁慘,不過他會待父母返港隔離期間會買定龍蝦、金華火腿、蛋糕及衣服,隔日送上,並講笑:「可能同佢哋視像打邊爐當慶祝囉!佢哋可能唔見我添!佢哋隔離咗28日,肯定乾淨過我,囝囝都有同佢哋講電話,鼓勵爺爺嫲嫲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!