掃呢頁CODE去手機

2020年2月6日 星期四

蔣麗莎:陳浩民舉家自我隔離 蔣麗莎改裝強力打蛋器 #陳浩民

陳浩民與家人自我隔離,蔣麗莎教孩子救方法,將電鑽改裝成強力打蛋器。武漢肺炎肆虐,香港第16宗確診個案嘅64歲女病人居住何文田半山壹號,而正正就係藝人陳 ...




陳浩民與家人自我隔離,蔣麗莎教孩子救方法,將電鑽改裝成強力打蛋器。


武漢肺炎肆虐,香港第16宗確診個案嘅64歲女病人居住何文田半山壹號,而正正就係藝人陳浩民一家六口月租14萬嘅豪宅屋苑。


之前陳浩民太太蔣麗莎接受東網訪問,話自己同小朋友已經成十日冇出過門口,如今屋苑確診,所以蔣麗莎同小朋友都自我隔離,將電鑽改裝成打蛋器,喺屋企整餅,同小朋友活動教學:「#帶着孩子們在家全部自我隔離,提升各項技能,電鑽改裝成打蛋器,自製新鮮出爐的麵包給小朋友們帶來歡樂。#不可辜負的美食##廚藝教程##寶寶的少女心#」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!