掃呢頁CODE去手機

2020年2月25日 星期二

【獨家專訪】洪朝豐親揭分手真相 對寶詠琴身家冇興趣 #寶詠琴 #洪朝豐

踏入60歲的洪朝豐,接受《蘋果》獨家專訪,首次公開他同志身份,也披露當年他跟前度女友寶詠琴戀愛故事,以及二人第二次分手原因。1998年11月某個夜晚, ...






踏入60歲的洪朝豐,接受《蘋果》獨家專訪,首次公開他同志身份,也披露當年他跟前度女友寶詠琴戀愛故事,以及二人第二次分手原因。

1998年11月某個夜晚,時為新城DJ的洪朝豐,為節目第二次訪問寶詠琴做資料搜集,到寶詠琴山頂寓所傾談,一講講足7粒鐘。洪朝豐說:「完咗之後佢車我去灣仔搭過海的士返屋企,臨落車時好自然我錫咗佢一啖,佢冇拒絕我,佢覺得好愉快。事後佢話第一次同第二次見面之間嗰個星期,香港其實有流星雨,佢話好掛住我,好想同我睇流星雨......嗰時我哋香港京劇研習社有個演出喺西灣河,我邀請佢去睇,喺嗰度我哋第一次拖手,去到12月初時,我同另外3個音樂人喺大會堂劇院有個聯合音樂會,我作為一個男高音,我請咗佢嚟睇。」

當晚表演結束後,洪朝豐致電寶詠琴問可否到她家過夜,寶詠琴答應。「嗰晚係我第一晚喺佢屋企過夜,第一次發生性關係。」

洪朝豐跟寶詠琴愛得高調,互相也恨得透徹,二人由反目成仇到復合到再次分手,曾是全城熱話,比起任何一部高收視連劇還更精采。

洪朝豐直認二人性格上其實有很大差異:「我哋一出門(旅行)就容易唔開心,因為路上大家要相依為命,過程裏邊好容易有拗撬。我舉一個例,譬如我哋喺巴黎戴高樂機場,落機時等行李,我想去洗手間小便,我搵咗好耐,啱啱見到寶詠琴好『呢hea』喺輸送帶搬行李搬落嚟,我即刻走去幫忙,咁佢就鬧我:『你做乜去洗手間去咁耐呀?』我話我搵唔到洗手間,去咗好遠,佢話:『嗰度咪有囉!』指住個好近嘅地方,我話睇唔到,佢嗰時有個司機嚟接佢,我哋同個司機隔住玻璃之類,我當時態度亦都唔好,因為我覺得我只不過係遲咗嚟攞行李,你唔需要發咁大脾氣,所以我鬧返佢。事後佢話我唔好,唔應該喺佢司機面前鬧佢,我冇理佢。」

「又或者我哋去京都玩,喺大阪機場轉火車,我又要去搵廁所,返到嚟佢又發我脾氣,因為火車就嚟要開,佢係嗰種樣樣嘢要好準時,樣樣嘢喺自己控制範圍裏邊,習慣咗每樣嘢都好規矩,每樣嘢都係佢掌握裏邊,如果唔係佢掌握之中,佢就會有脾氣。」

「仲有一次,1999年9月我哋去歐洲玩,我第一次坐郵輪,我哋喺一個港口落,然後去佛羅倫斯睇大衛像,大家坐巴士,一路去到博物館,一落車佢口黑面黑,我都唔知佢乜嘢事幹,唔知佢嬲乜嘢。睇完大衛像返去船度,佢好冷言咁同我講:『我頭先見到窗外景色好靚,但你瞓覺瞓到好似死豬咁,我覺得好唔開心,所以返到香港我會同你分手,我會開個記者會,講畀記者聽,你gay,我當時感覺係:『乜嘢事幹?我只不過瞓咗一餐覺咋喎……』呢次係第一次分手前夕,到第二日,佢好似乜都冇發生過咁。或者我能夠理解佢一樣嘢,佢一生人為他人作嫁衣裳,為人好,對自己唔好,佢會覺得照顧我花咗好多心力,所以當佢覺得佢得唔到應該有嘅回報時,佢會好失望,好唔開心,包括佢帶我去世界唔同地方玩,然後旅途上我嘅表現,令佢覺得唔滿意,令佢覺得冇受照顧、冇受到應有嘅關心,因此佢對我失望,我可以理解囉。佢好愛我,好照顧我,但同一時間亦都好攰,所以我稍為有啲乜嘢佢就唔滿意。」

跟寶詠琴第二次分手,洪朝豐說導火線是寶詠琴不滿他顧住瞓覺。「喺紐約我哋住四季酒店,佢秘書幫我哋book咗間食龍蝦好出名嘅西餐廳,因為佢知道我好鍾意食龍蝦,想氹我開心。晏晝未夠時間,我哋喺酒店,我好眼瞓好攰,我就瞓覺,佢坐喺我隔籬睇報紙,我瞓醒就行啦,但佢嗰日好奇怪囉,佢一路唔出聲,應該歡天喜地去食龍蝦。去到餐湯上嚟,然後佢先講佢嬲,嬲嘅原因係晏晝佢好想同我傾偈,好想我陪住佢,但我走咗去瞓覺,唔理佢,我聽到好失望,個餐湯我一路攪冇飲到,佢開始好驚,我冇出聲,然後返到去佢話我病發作,我抑鬱狂躁症發作,話要打電話畀我醫生,叫我醫生加藥,跟住第日我就同佢分手。」

有人覺得洪朝豐跟寶詠琴一起是為錢。

洪朝豐否認:「我對佢嘅錢冇興趣,一啲興趣都冇,一路以嚟我頗為視錢財如糞土,而且1996年我過檔新城,我當時簽兩年約,頭一年係100萬年薪,第二年係150萬年薪。到我遇到寶詠琴,我係170萬年薪,到我同寶詠琴分手,我係賺緊200萬年薪,我係完全唔需要靠寶詠琴嘅錢都生活到。不嬲我都係重視精神世界,多過物資世界嘅一個人,所以啲人覺得我走埋去佢身邊,事實上佢都走埋我身邊,大家互相吸引。我哋大家走埋一齊,點解要同錢扯上關係?點解大家睇嘢係咁世俗?點解佢哋唔相信呢個世界上有真正愛情?如果佢哋抱住咁嘅態度去睇我同寶詠琴拍拖嘅話,我會覺得呢班人好可悲囉,因為呢樣證明喺佢哋生命入邊未出現過真正愛情。」

採訪:戴彩煥

攝影:郭賢興、周樂恒

攝錄:馮嘉銘、林賓尼

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩



洪朝豐跟寶詠琴愛得高調,互相也恨得透徹。(資料圖片)


洪朝豐直認二人性格上其實有很大差異,分手是合情合理。


洪朝豐否認拍拖是為錢:「啲人覺得我走埋去佢身邊,事實上佢都走埋我身邊,大家互相吸引。」



鍾意就快D Share啦!