掃呢頁CODE去手機

2020年2月25日 星期二

魏駿傑:栽培囡囡教打牌 魏駿傑自豪:佢係自摸高手 #魏駿傑

學打麻雀,唔通腦筋靈活啲?魏駿傑下半生的希望及心思,全寄託在現年9歲的女兒Jessica身上。他說:「個女對我好好,佢見我為咗湊佢而冇開工,佢話:『我 ...




學打麻雀,唔通腦筋靈活啲?


魏駿傑下半生的希望及心思,全寄託在現年9歲的女兒Jessica身上。他說:「個女對我好好,佢見我為咗湊佢而冇開工,佢話:『我將啲利是錢畀晒你!』聽到真係好開心。佢都有出現唔太正常嘅反應,例如駁嘴,可能因為我畀唔到佢完整嘅家庭。個女會諗,係咪我對佢媽媽唔好,令到父母分開,所以我好難受,我想做多啲嘢去彌補。」


現時他成為女兒「三陪」:陪玩、陪食、陪做功課,魏駿傑更實行開明教女法,就是教女兒打麻雀,他說:「早排見到我買麻雀枱,因為我想個女透過打麻雀,除咗訓練腦筋,仲可以培養品性,所謂品牌好自然人品好,打麻雀係高深嘅學問,透過攻守可以學習人生道理。佢好叻㗎,仲係自摸專家,試過連續自摸十鋪!佢啲麻雀腳係我幫手搵㗎!將來佢有男朋友,我一定要同佢男朋友打番場,試吓人品。」向來成績優異的Jessica,愛運動也愛音樂,擅長拉低音大提琴。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!