掃呢頁CODE去手機

2020年2月8日 星期六

王浩信:做足防疫措施!王浩信同囡囡傾偈都戴罩 #王浩信

阿女依家唔使返學,王浩信話會同佢做多啲親子活動。武漢肺炎疫情嚴峻,但藝人王浩信今日現身公開活動,現場仍逼滿近二百人,當中部分人沒有佩戴口罩,而王浩信上 ...




阿女依家唔使返學,王浩信話會同佢做多啲親子活動。


武漢肺炎疫情嚴峻,但藝人王浩信今日現身公開活動,現場仍逼滿近二百人,當中部分人沒有佩戴口罩,而王浩信上台時亦沒有戴口罩。問他會否擔心被傳染?他無奈說:「做嘢冇計,相信大家嘅預防意識好好,希望大家身體健康,我自己做足防禦措施。(但你上台冇戴口罩?)相信任何一個冇戴口罩都擔心,自己做好自己。」


冇徵狀就唔好去診所


提到之前身體不適冧廠,他稱因爲之前連續多日拍攝,加上對白多以致喉嚨不適:「確定冇眼澀、攰、發燒嘅徵狀先返工。(有冇睇醫生?)我好少睇西醫,自己久病成醫。(咁冇得做快速測試?)冇,盡量自己『Mon』住。(怕唔怕傳染畀囡囡?)我怕,所以我做足防禦措施,冇徵狀就唔好去診所,去診所仲危險,自己觀察自己。(使唔使同囡囡隔離?)我同囡囡傾偈有戴口罩。」至於是否酬勞很多,才吸引他在疫情下仍出席是次活動?他坦言:「酬勞大家滿意,咁嘅環境下難得有工作,公司衡量過OK先接。(冇諗過推?)呢個交畀公司處理,我作為前線人員,唔通覺得有危險,連戲都唔拍咩?」


新劇考慮改劇本


另外,王浩信主演的劇集《踩過界II》之前計劃到緬甸拍外景,他透露若到外地有危險的話,公司會考慮改劇本取消外景:「擔心去到製作唔到又返唔到香港,影響咗個拍攝仲唔好。」問他家中是否有足夠口罩?他稱慶幸有親友是醫護人員,所以早已買定兩盒:「盡量少出街,同埋用大家廣泛流傳嘅方法去使用口罩,慳啲用。(有冇安排活動畀囡囡?)做多啲親子活動,自修睇書。(囡囡識唔識預防措施?)佢識,知道要洗手,出街唔好周圍摸,唔好摸臉。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!