掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

武漢肺炎:C1:江華護士兒子舉手入隔離病房:以佢為榮 #新型肺炎 #武漢肺炎 #江華

疫境保衞家人拒同枱!武漢肺炎肆虐,前線醫護人員壓力巨大,江華與麥潔文(Kitman)任職醫院護士的兒子陳耀淙(Bryan)卻自願走到最前線,入隔離病房 ...




疫境保衞家人拒同枱!


武漢肺炎肆虐,前線醫護人員壓力巨大,江華與麥潔文(Kitman)任職醫院護士的兒子陳耀淙(Bryan)卻自願走到最前線,入隔離病房照顧病人。對於兒子無私奉獻,江華謙稱囝囝只是盡本分,但會以他為榮!Kitman則指兒子為保護家人,除了在家居「半自我隔離」外,還制訂了一套防疫規則,一家人齊心抗疫!


香港社會人心惶惶,聞「咳」色變,前線醫護人員承受極大的壓力,並要抽「生死籤」入隔離病房照顧病人。不過,現年26歲、任職醫院內科(胸肺科/呼吸科)護士的江華兒子Bryan,無私地「舉手」自願擔此重責,用生命照顧生命!長得高大、貌似林峯顏值高的Bryan,自小立志加入醫護行列,故無意繼承父母衣缽入娛樂圈。他自知因職業屬高危兼高風險,加上早年曾被懷疑染上H7N9甲型禽流感而被送院隔離,感受至深,他不想連累家人,故放工回家會即時入房作半自我隔離,不敢跟家人多接觸。


對此,江華直言兒子事前有跟他提過:「佢有同我講過會入隔離病房,我認為佢有呢個舉動係好應該,係做醫護嘅本分。(佢半自我隔離唔敢見你哋,會唔會心痛?)唔會,我會以佢為榮!」始終入隔離病房工作,風險很高,但江華表示不擔心兒子,因知道他會保護自己:「佢只係做該做嘅事,就如同上戰場嘅士兵一樣,我只會祝福佢!」


入門要迴避


母親麥潔文雖然會心痛囝囝辛苦,但跟江華口徑一致,不太擔心兒子:「佢好謹慎嘅,而且佢自願做得呢行,預咗會有呢啲情況。」Kitman還指兒子為照顧家人,已有一套防疫規則,她說:「我哋喺WhatsApp有個family chat group,佢離開醫院返嚟時會通知,會話『我返嚟』、『入門口喇』,咁我哋就要迴避返自己房,佢次次都係咁做。」又指兒子放工會先沖涼,返到家中再沖一次,確保衞生安全。


由於兒子是醫護人員,家居的防疫措施亦特別嚴格,Kitman指兒子不讓任何人進其房間,連工人清潔都不可以:「我哋依家喺屋企食飯都要分開兩個時段,我哋食完晒返入房,佢先會出房食,呢啲全部係佢要求。」


超市掃健康食品


談到近期出現「口罩荒」,江華夫婦亦指口罩不夠用,Kitman說:「我叫啲朋友救濟我,因為我1月底喺美國紐約做完嘢返港,雖然已開始疫情,但未係咁嚴重,當我返到嚟先發現口罩買唔到,消毒用品都買唔到,依家屋企得番半樽消毒藥水,漂白水嗰啲,所以有朋友畀咗啲口罩我哋用。」受疫情影響,教唱歌的她亦決定停課:「暫時停晒教唱歌到2月10日,到時睇環境係咪再延長。」


Bryan如此小心保護屋企人,江華當然亦會錫住自己,平時生活保持健康。日前,戴頭巾的他於超市專攻水果,大揀奇異果,選了大袋後,轉掃牛油果,之後再往買麵包,經過曲奇餅檔攤欲試食不果,但仍與推銷員笑笑口傾了一會,才往排隊付款。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!