掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

梅小青:橫店拍劇闖鬼門關 梅小青奉「子」停工 #梅小青

金牌製梅小青因腦血管栓塞而被兒子下令退休。因黃心穎偷食而要重拍、由湯洛雯頂上的無綫新劇《法證先鋒4》,不但成功取得內地批文,劇集更會在2月17日正式播 ...




金牌製梅小青因腦血管栓塞而被兒子下令退休。


因黃心穎偷食而要重拍、由湯洛雯頂上的無綫新劇《法證先鋒4》,不但成功取得內地批文,劇集更會在2月17日正式播出。波折重重,如今《法4》播映有期,除了監製梅小青鬆了一口氣外,而《法4》更是其創作生涯的終章,她回答東網時說:「我係奉『子』停工,我要退休喇!」


腦血管塞住個轉彎位


超過四十年的歲月,由助理編導至現在身為無綫戲劇製作總監,梅小青宣布退休,她口中的奉「子」是指兒子劉鎮然(Alfred)。Alfred如此緊張,因為在過去兩年,見母親梅小青因腦血管栓塞,徘徊生死一線間,故懇求她一定要辭職。


梅小青說:「2018年喺橫店拍《宮心計2之深宮計》時經常耳鳴,又試過喺公司暈低幾次,喺橫店拍完返嚟之後,睇咗幾個醫生都搵唔到原因,睇咗個名醫先知係左腦腦血管栓塞,塞咗95%,話要做手術,萬一中風,右邊身會癱瘓。當時我都未識驚,因為《深》要趕住送檢,諗住剪埋《深》啲片先去做。」


直至2019年2月,梅小青接受手術,豈料又是另一場驚險的開始。她說:「手術後,醫生話我知,話做手術時發現塞嘅位,喺腦血管轉彎位,增加手術嘅難度,所以即刻安排急救措施,萬一手術失敗,要喺半分鐘內同我急救。呢個時候我先識驚,真係喺鬼門關行咗一轉。」


上天畀咗兩次機會我


由做檢查到手術,Alfred全程陪着梅小青,照顧入微,寸步不離,梅小青說:「因為個仔陪住成個過程,知道好危險,所以下令要我退休。由做完手術至今,呢一年過度期冇事,其實個天已經畀咗兩次機會我,我之前都試過大病一場,加埋今次,我覺得自己真係好好彩,要好好珍惜。」


梅小青自言向來做事追求完美,對自己要求愈來愈高,重返無綫後打造的兩部作品《宮心計2之深宮計》及《法證先鋒4》,效果完美,已感心滿意足,她說:「返嚟TVB,我好感激杜之克(無綫副總經理)同李寶安(無綫行政總裁)嘅大力支持,令我工作更得心應手。雖然離開呢個崗位,係好唔捨得,但真係係時候要過一啲自己想過嘅生活,例如做義工,同埋湊一對孫,享受弄孫樂。」


霸戲監製作品令人回味


有「金牌監製」之稱的梅小青,在香港電視史上打造不少奇蹟,李嘉欣主演的《原振俠》、周海媚主演的《今生無悔》、林家棟主演的《娛樂插班生》、蔡少芬主演的《洛神》、佘詩曼和陳豪主演的《公主嫁到》、甚至是林峯主演的《衛子夫》等,全部都是港人的集體回憶。和同樣是監製、打造無數經典劇集包括《他來自江湖》及《溏心風暴》的丈夫劉家豪,被稱為電視界的「神鵰俠侶」。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!