掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

湯洛雯晒與型爸湯鎮宗合照 網民以為係任達華 #任達華 #湯洛雯

靚湯同型爸合照令網民讚歎。
湯洛雯晒與型爸湯鎮宗合照網民以為係任達華靚湯同型爸合照令網民讚歎。單身的湯洛雯在社交網貼上稱之為「男友視角」的開心笑臉照,然後是跟型爸湯鎮宗的合照,留 ...




湯洛雯晒與型爸湯鎮宗合照 網民以為係任達華

靚湯同型爸合照令網民讚歎。

單身的湯洛雯在社交網貼上稱之為「男友視角」的開心笑臉照,然後是跟型爸湯鎮宗的合照,留言:「邊個話一定要男友視覺(角)」。

靚湯爸爸湯鎮宗已63歲,戴上墨鏡留有白鬚型到爆,故有網民留言「我以為係任達華」;又有笑稱「你細佬?一定係。細佬視角」。很多網民都讚「老火湯 and靚湯」、「一個型一個索」、「爸爸視角女兒永遠都是最靚的 真正靚湯一煲🧡」、「前世情人」、「老爸視角」等。

靚湯自前年跟拍拖4年的羅天宇分手後,曾跟姚子羚前度鄭子邦、楊冪前夫劉愷威傳緋聞,她一一否認。早前靚湯作客《天天開運王》節目,提及感情運,屬兔的她今年有紅鸞星,被批今年應該可以有穩定的感情。

靚湯早前上節目被批今年感情運。

靚湯早前上節目被批今年感情運。



鍾意就快D Share啦!