掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

【武漢肺炎│港人受累】林雅詩兒子英國讀書遭歧視:俾人話係帶菌者 #新型肺炎 #林雅詩 #武漢肺炎

【武漢肺炎│港人受累】林雅詩兒子英國讀書遭歧視:俾人話係帶菌者21分鐘前武漢肺炎波及全球,各地人民聞華人色變,港人也受累。其中林雅詩在英國留學的13歲 ...




  • 【武漢肺炎│港人受累】林雅詩兒子英國讀書遭歧視:俾人話係帶菌者
  • 21分鐘前




武漢肺炎波及全球,各地人民聞華人色變,港人也受累。其中林雅詩在英國留學的13歲兒子,便慘遭歧視。

「我媽咪喺當地陪佢讀書,佢哋出街試過俾人話係武漢肺炎帶菌者,話佢哋身上有病菌。有時甚至有身體碰撞,或者投以不禮貌眼光。唔止佢哋,我知當地其他亞洲或香港留學生,都有呢啲不愉快經歷。」林雅詩說。

由於怕被標籤及戲弄,林雅詩兒子步步為營,「我個仔有氣管敏感,依家佢唔敢咳,咳都要忍住,或者匿埋咳。」

疫情持續,風頭火勢,林雅詩指為免麻煩及被無理對待,兒子及她媽媽如無必要也不外出。

「佢哋依家盡量留喺屋企,食飯只會去相熟餐廳。」她說。

本來她想去當地探望,但又怕疫情變化,英國會要求來自中港地區的人接受隔離。

「我爸爸原本會飛過去,佢擔心飛過去萬一要隔離,所以依家取消咗。」她大感到無奈。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!