掃呢頁CODE去手機

2020年3月21日 星期六

【身教】帶4子女搵明哥買飯票 Bob:人生終極意義是給予 #Bob #明哥 #林盛斌 #黃耀明 #黄耀明

Bob帶仔女去搵明哥,讓明哥給他們上寶貴一課。
【身教】帶4子女搵明哥買飯票Bob:人生終極意義是給予Bob帶仔女去搵明哥,讓明哥給他們上寶貴一課。林盛斌(Bob)在新冠肺炎疫情爆發下工作量大減,感 ...




【身教】帶4子女搵明哥買飯票 Bob:人生終極意義是給予

Bob帶仔女去搵明哥,讓明哥給他們上寶貴一課。

林盛斌(Bob)在新冠肺炎疫情爆發下工作量大減,感恩多了時間陪伴家人及4名子女;在停學期間,Bob仍給子女教育,是身教!

Bob於社交網上發文,稱自大女霏霏出世那年開始,他都會將小朋友每年收到的利是錢,拿部份捐到不同慈善機構。

Bob晒照帶著4子女落去找「深水埗明哥」陳灼明買飯票的照片,留言:「等佢哋明白到有好多公公婆婆同基層人士,生活困苦到可能連一餐飯嘅飯錢都俾(畀)唔到!」他還感謝說:「多謝明哥,你嘅用心講解同教導,令佢哋上咗非常寶貴同重要嘅一課。」

Bob續謂:「最近睇過一本書,其中一句說話好打動我:『人生嘅終極意義,就係給予 (giving)!」 希望呢個post提醒大家,如果你有能力,一齊付出少少去幫助身邊同社會上有需要嘅人。」

Bob全文:

我記得,由霏霏出世嗰一年開始,

我都會將小朋友每年收到嘅利是錢,

拎部份出嚟捐去唔同嘅慈善機構。

今年,我選擇帶埋佢哋落去明哥度買飯票,

等佢哋明白到有好多教公公婆婆同基層人士,

生活困苦到可能連一餐飯嘅飯錢都俾唔到!

多謝明哥,你嘅用心講解同教導,

令佢哋上咗非常寶貴同重要嘅一課。

(雖然細佬仔係完全唔知發生咩事😂) 最近睇過一本書,其中一句說話好打動我:

「人生嘅終極意義,就係給予(giving)!」 希望呢個post提醒大家,如果你有能力,

一齊付出少少去幫助身邊同社會上有需要嘅人。




鍾意就快D Share啦!