掃呢頁CODE去手機

2020年3月21日 星期六

梁朝偉:停工留澳洲!梁朝偉搞乜唔怕悶? #梁朝偉

梁朝偉停工繼續留喺澳洲。新冠肺炎疫情全球爆發,澳洲情況愈來愈嚴重,當地政府宣布所有入境的外籍旅客,均需要自我隔離14天,影星梁朝偉(偉仔)正於澳洲開鏡 ...




梁朝偉停工繼續留喺澳洲。


新冠肺炎疫情全球爆發,澳洲情況愈來愈嚴重,當地政府宣布所有入境的外籍旅客,均需要自我隔離14天,影星梁朝偉(偉仔)正於澳洲開鏡的漫威(Marvel)首套華人擔正超級英雄片《尚氣》,鑑於疫情嚴峻的關係,早前決定暫時停工,偉仔雖然不用開工,但他沒打算回港,會繼續留在澳洲。


據知,偉仔決定留在澳洲的原因,是不想離港後,將來要返澳洲復工的話,便需要隔離14日,為免影響大隊拍攝進度,寧願留在當地等開工,而在停工的日子裏,偉仔都不會悶,因為可以去行山、滑浪,活動都不少。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!