掃呢頁CODE去手機

2020年3月21日 星期六

蔡嘉欣:停業一個月食穀種 蔡嘉欣搬平舖「止血」 #蔡嘉欣

心口掛個勇字呀!25歲前港姐蔡嘉欣主持無綫節目《姊妹淘》後人氣急升,年紀輕輕的她已生財有道,經營的時裝店踏入第8個年頭,去年打算擴張業務,卻被疫情打亂 ...




心口掛個勇字呀!


25歲前港姐蔡嘉欣主持無綫節目《姊妹淘》後人氣急升,年紀輕輕的她已生財有道,經營的時裝店踏入第8個年頭,去年打算擴張業務,卻被疫情打亂陣腳,一度煞停計劃,甚至整個二月要「拉閘」停業。由於舊舖位於銅鑼灣一帶,名店林立,租金自然較昂貴,白交租一個月的她不甘8年心血付諸流水,今個月決定盡地一鋪求翻身,「降呢」搬到租金較平的旺角區繼續經營,望能「疫」流而上。


親自裝修慳錢


過往定期到韓國採購的她,受疫情影響未能出埠,只可改為網上訂貨,因而令運輸成本大大增加,疫情下更要「硬食」高額運費。為了慳到盡,她決定落手落腳為新舖裝修:「今次好彩,搵到個舖面積反而大咗。不過市道唔好,慳得就慳,新舖好多家具係重用,連地板都係自己鋪,正常裝修要三萬幾,但依家計到最盡,慳咗一萬蚊!」


為了求存,她想盡方法自救,加入網購吸客:「希望之後可以有番啲盈利,唔使靠積蓄過活。其實實體店都做足衞生措施,顧客出入可以用搓手液清潔雙手,我哋亦好勤力打掃,唔想顧客人心惶惶。」她不忘感謝男友幫忙做「柴可夫」擔擔抬抬:「佢喺勞力上有幫忙搬舖,幫手抹吓嘢,但財力上所有嘢都係靠自己,從來唔使佢擔心!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!