掃呢頁CODE去手機

2020年3月31日 星期二

陳展鵬:同陳山聰林子善變爸爸組 陳展鵬扮低B氹女 #林子善 #陳展鵬 #陳山聰

兩個係爸爸,一個係準爸爸,啱晒嘴型呀!視帝陳展鵬、陳山聰、林子善、唐詩詠、王君馨等《唐人街》班底,將於五月中齊齊再開拍文偉鴻監製的無綫新劇《超能使者》 ...




兩個係爸爸,一個係準爸爸,啱晒嘴型呀!


視帝陳展鵬、陳山聰、林子善、唐詩詠、王君馨等《唐人街》班底,將於五月中齊齊再開拍文偉鴻監製的無綫新劇《超能使者》(暫名)。劇中,有部分人擁有超能力,題材過癮,不過文偉鴻則大賣關子,表示演員不會如超人般飛來飛去,亦不是魔幻化,不過,他們拍得他的劇集,亦一如以往,都要打餐飽。


大談「湊B樂」


近日經常陪女的展鵬笑言:「如果我真係有超能力,我想快啲將個疫症變番好,又或者將患上疫情的病人醫番好。」說到拍攝時他可與子善及山聰齊齊大談「湊B樂」時,展鵬謂:「係呀!非常開心,『學無前後,達者為先』,同路人,話題數之不盡,我哋應該可以籌備定下一套劇《超能老竇2.0》。」談到他做了爸爸後變得更開朗,他笑說:「我依家成日要喺個女面前扮低B仔,逗佢玩,做人簡單自然就會開心啲。」


陳山聰劉穎璇做情侶


而陳山聰接受東網獨家訪問時謂:「今次有之前班底加一啲新元素入去,成班老友喺度,係好開心嘅,個劇名好似好超現實,但其實呢套係好香港貼地題材嘅劇集。」山聰又表示今次自己角色過癮,與林子善飾演兩兄弟,但子善竟然是大佬:「有少少龍兄鼠弟feel,而感情線方面,呢個都幾有緣分,子羚冇咗喇,我哋係時候『分手』!而今次我係同之前《大步走》做我個女嘅劉穎璇演一對,好似鬥氣冤家咁,之前個個都話佢似我女朋友多啲,點知今次真係演我女友。」


而文偉鴻作品出名動作場口多,演員從來不會有「好日子」過,山聰笑言:「我今次係全套劇最好打嗰個,佢知我舒服咗太耐,要鬆一鬆啲筋骨,因為拍嗰陣都夏天,係辛苦嘅,所以都要操定先。」


同老婆少出街避疫


提到太太Apple正懷孕,問他拍攝時戴不到口罩,會否怕有危險,他謂:「希望5月中疫情會緩和番啲,咁監製向來好take care我哋,唔會太擔心,自己未埋位時都會戴住口罩,搓手液一定會準備充足,都抖咗一段時間,係時候要搏殺!屋企就嚟又多一個,係時候做好爸爸、好老公,搵錢返屋企,都開心嘅,大家咁艱難期間,都有工作係值得感恩嘅一件事。」說到日前有孕婦確診,山聰即謂:「係呀!所以依家唔好話老婆,就連我自己都甚少出街,免得就免。」


唐詩詠望輕鬆啲


而唐詩詠上次於《唐人街》打到飛起,不過她受訪時透露今次角色的超能力與打沒甚關係,更笑言:「我希望自己比佢哋輕鬆啲,上次咁辛苦,所以今次監製應該可能畀我抖抖,打戲交畀佢哋,文戲就交畀我」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!