掃呢頁CODE去手機

2020年3月31日 星期二

張曦雯:Big Boss延續《法證V》?張曦雯恨做美色殺人狂 #張曦雯

Kelly會喺《法證V》出現?藝人張曦雯(Kelly)日前現身將軍澳一間酒店,為無綫劇集《踩過界II》拍外景,劇情交代Kelly首次以律師身份跟王浩信 ...




Kelly會喺《法證V》出現?


藝人張曦雯(Kelly)日前現身將軍澳一間酒店,為無綫劇集《踩過界II》拍外景,劇情交代Kelly首次以律師身份跟王浩信會面,二人唇槍舌劍,大拋專用法律名詞,不過Kelly笑言已經冇難度:「之前拍咗十幾場法庭戲已經免疫,最多係連講3頁紙,完成咗都鬆一口氣,所以呢場戲都Handle到。」她又謂下個挑戰是跟王浩信跳舞:「會抽一日時間同排舞師練舞。(學咗搵男友練?)唔係啲即興舞嚟,要搵排舞師練,哈哈!」


講到《法證先鋒IV》大結局的最終Big Boss正是Kelly,她驚訝說:「我咩都唔知,劇本又冇寫,小青姐(總監製梅小青)同家豪哥(劉家豪)佢哋一直都賣關子冇講,諗番喺對上一次宣傳活動,小青姐就係咁千叮萬囑叫我要去大結局活動,其實大家都估緊邊個先係Big Boss,會唔會係家豪哥?又會唔會小青姐自己出嚟。」但一同睇大結局直播時,Kelly指臨尾一幕突然見到自己,初時以為劇情倒帶,做了Big Boss都懵然不知:「愈睇愈多、愈睇愈怪,即刻呆咗問監製,點知佢就話我係!好Surprise,好多謝小青姐!」


盛傳開拍《法證V》,問到身為Big Boss的她是否新一輯的靈魂人物?她興奮指想接拍,又笑言好恨演美色殺人狂:「會係個新挑戰,因為自己都鍾意睇恐怖片同打血腥Game。(傳佘詩曼同鍾嘉欣有機會參演,有八卦問?)冇喎,大前題最緊要小青姐先養好身體,咁自己都想同佢哋合作。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!