掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

郭富城:城城強忍喪母之痛繼續開騷 小美讚專業 #城城 #郭富城

城城十分專業。天王郭富城在香港殯儀館為亡母設靈,經理人小美於晚上8時10分步出殯儀館和傳媒簡單交代郭媽媽喪禮事宜,眼紅紅的她說:「郭媽媽喪禮採用佛教儀 ...




城城十分專業。


天王郭富城在香港殯儀館為亡母設靈,經理人小美於晚上8時10分步出殯儀館和傳媒簡單交代郭媽媽喪禮事宜,眼紅紅的她說:「郭媽媽喪禮採用佛教儀式,依家頌緊經,之後會土埋葬,嚟靈堂拜祭,多數都係朋友同親戚,靈堂布置以白色鮮花為主,因為郭媽媽鍾意簡約同優雅,城城狀態OK嘅,不過要打點喪禮就攰啲,城城想安靜咁做埋喪禮嘅事,所以唔接受訪問啦。」小美又指郭媽媽90歲高齡是笑喪,她子女孝順又子孫滿堂,大家都抱着懷念之心向郭媽媽表敬意。問到郭媽媽何有遺願?小美說:「唔敢代答,以我認識嘅伯母,相信佢都好安慰,城城已成家立室,又有孫抱,好安慰。(可會跟郭爸爸合葬?)呢個冇問,但據了解唔係。」


郭媽媽離世時,城城正身處美國舉行巡唱,小美透露:「當日喺美國巡迴第二場嘅早上接到呢個消息,係離開正式開騷不足24小時,嗰時問過城城使唔使取消個騷,城城沉澱一輪,就接受咗媽媽離世嘅事實,佢覺得要專業,要完成演出,雖然第二場喺農曆新年時舉行,但因為呢個消息,所以減少互動環節,觀眾係唔知,但係對城城都好接受,佢以審慎同凝重心情去演出,演出後,我哋就連夜執行李改機票返香港。」小美覺得這個繼續做騷的決定實不容易,而圑隊亦尊敬其專業表現,城城亦覺得自己的媽咪,應好想兒子有專業表現,郭媽媽一向以城城為榮。


郭媽媽離世時,城城太太方媛在港,而城城相信太太應付媽媽身後事,因身邊有家姐、姐夫等一家人。而城城未來的工作稍作改變,除家事外,亦要面對疫情而巡迴取消,而電影工作尚未開始,她祝願疫情快過,早日回復正常。


郭富城與太太方媛一家四口,及其經理人小美約晚上十時十分,分乘三架七人車從後門離開殯儀館,而好友Sunny Wong夫婦則從正門離開。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!