掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

【係時候講再見】小儀唔續約大台澄清不存在打壓:電台先係親生阿媽 #TVB #大台 #小儀

【係時候講再見】小儀唔續約大台澄清不存在打壓:電台先係親生阿媽23分鐘前商台DJ阮小儀上月約滿大台,她表示雖然大台有找她傾續約,不過小儀指電台才是「親 ...




  • 【係時候講再見】小儀唔續約大台澄清不存在打壓:電台先係親生阿媽
  • 23分鐘前




商台DJ阮小儀上月約滿大台,她表示雖然大台有找她傾續約,不過小儀指電台才是「親生阿媽」,電視台只是「契媽」,所以與電台商討後,希望朝新方向發展,更不排除會與其他電視台合作。

有傳小儀不續約,是因為去年8月,她曾參與罷工一事有關,小儀對此否認:「佢(大台)有同我聯絡續約,但公司(商台)同我一齊傾,想嚟緊日子試吓不同嘢,而咁啱TVB約又完,咁咪唔簽囉。就係咁簡單,打壓又唔係喎。如果有關,TVB有關方面就唔會要求同我傾續約啦。」

小儀於2000年首次參與拍攝大台劇集《無業樓民》,之後更做埋主持,當中與森美拍檔的《千奇百趣》系列多次添食,而與金剛合作的《街坊廚神》系列,亦大受觀眾歡迎。早前拍的《降魔的2.0》,相信成為小儀的大台告別作。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!