掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

李佳芯呻唔夠廁紙用 #李佳芯

李佳芯(Ali)、高海寧與黎諾懿等昨日到油塘派口罩,最近頻頻行山的Ali透露,今個月會組織義工團到郊區執垃圾,問到男友陳炳銓會否同行?她說:「應該唔會 ...




李佳芯(Ali)、高海寧與黎諾懿等昨日到油塘派口罩,最近頻頻行山的Ali透露,今個月會組織義工團到郊區執垃圾,問到男友陳炳銓會否同行?她說:「應該唔會嘞,不過做好事都冇乜所謂嘅,最好唔好俾人影到,因為我哋都想低調。」Ali又自爆防疫用品不足:「試過屋企只係得返三個口罩,好彩當時唔使開工,廁紙就嚴重啲,曾經得返兩卷,尾二嗰卷開嘅時候真係手都震埋,仲一格一格用。」

高海寧透露上月開始吃素,她說:「因為今年多咗好多唔好嘅新聞,係積福,喺心靈上盡少少綿力。」提到早前被爆Ig取消關注鄧智偉而被指分手,高海寧說:「其實我成日unfollow人,冇乜特別意思,佢一直都冇follow我。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!