掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

張景淳:張景淳呂慧儀沙灘浪漫看海 蟹籽黐實拍片 #呂慧儀 #張景淳

好多人都有呢個懷疑!藝人張景淳同呂慧儀因為拍攝大受歡迎嘅處境劇《愛.回家之開心速遞》,當中佢哋由鬥氣冤家變情侶,現實中佢哋同樣傳出緋聞,雖然佢哋否認咗 ...




好多人都有呢個懷疑!


藝人張景淳同呂慧儀因為拍攝大受歡迎嘅處境劇《愛.回家之開心速遞》,當中佢哋由鬥氣冤家變情侶,現實中佢哋同樣傳出緋聞,雖然佢哋否認咗,但係好多人都話佢哋好襯不如試下在一起!呢日見張景淳喺社交網Po出一條片,內容係夜麻麻佢同呂慧儀坐喺沙灘看海,呂慧儀囝囝蟹籽仲喺佢哋隔離玩堆沙玩得好開心,唔通佢哋要公開?


去到片尾呂慧儀就話佢哋係開緊工,原來佢哋係拍緊《愛.回家》尋晚一集片尾彩蛋嘅戲,網民見到佢哋嘅「一家三口」畫面毫無違和感,而且蟹籽同張景淳黐實拍片又玩得咁開心,完全感受到嗰份甜同埋溫馨,仲有人見佢哋嘅動作咁自然話:「根本現實中也是一齊吧❤️」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!