網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月15日 星期日

莊思敏:莊思明內定接花球 楊明搵錢行先結婚冇壓力 #楊明 #莊思敏 #莊思明

莊思明順利接得花球。藝人莊思敏今日在家簽紙結婚,妹妹莊思明偕同男友楊明現身送祝福,一對新人於律師見證下成為合法夫妻後,莊思敏於屋企門外拋花球,思明即走 ...




莊思明順利接得花球。


藝人莊思敏今日在家簽紙結婚,妹妹莊思明偕同男友楊明現身送祝福,一對新人於律師見證下成為合法夫妻後,莊思敏於屋企門外拋花球,思明即走上前取得花球,心情興奮的她更向楊明撒嬌,楊明接受東網訪問時,被問到是否即將報喜訊?他笑說:「又唔係,冇壓力嘅,我哋都係會照住大家步伐進行,暫時都係搵錢,儲厚個底先!(女友接到花球喎?)基本上都係畀佢㗎(送咩畀一對新人?)都係利是最實際,其實今日最感動係聽佢哋講誓言,因為平時冇聽過嘛!」


接到花球的莊思明,心情難掩興奮,接受東網訪時稱眾人都想她接到:「家姐特登拋畀我架,大家都好有我心,多謝晒佢哋!」與楊明婚期不遠了?思明稱:「婚期未定,但我哋有共識,想大家個事業都再好啲先,咁生活先會更穩定!」家姐今日結婚,這個妹妹都坦言放下心頭大石,並稱遠在馬來西亞的父母以「視像證婚」見證這個婚禮,她說:「因為疫情關係,唔想佢哋兩老飛來飛去,所以就透過視像證婚,爸爸媽媽都好開心。(佢哋好感動?)媽媽好搞笑,當簽字一刻竟然大叫,佢問家姐你諗清楚未?」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!