網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月15日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】港女難搵老公 董敏莉解構原因 #港女 #董敏莉

原因係因為女多男少!藝人董敏莉(Monie)三年前開公司辦愛情教育,除有配對姻緣外,還舉行過不少講座,講異性、同性的關係,早前她接受東網巨星炮製的節目 ...




原因係因為女多男少!


藝人董敏莉(Monie)三年前開公司辦愛情教育,除有配對姻緣外,還舉行過不少講座,講異性、同性的關係,早前她接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》訪問,每逢星期五、六、日更新一集,她跟主持人俞詠文(Angela)坦言讀書時,因頭髮剪到好短,又愛運動,晒到皮膚黑黝黝,確曾吸引不少同性的注意,向她表白,不過都遭她一口拒絕。


講到香港女性難找老公,她解釋原因好簡單,因為女多男少,笑說:「搞到香港嘅男仔好鬼值錢,都唔知有冇搞錯!」她建議女士們將眼光放遠,拋開地域界線,想知道Monie點講?就要留意《閨蜜睡房》喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!