網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月15日 星期日

梅小青:同曾勵珍鬧不和?梅小青解釋過檔原因 #曾勵珍 #梅小青

梅小青2012年離開TVB,她就話冇同珍姐不和,只會記住人哋嘅好。快將退休的無綫金牌監製梅小青,眾所周知藝人梅小惠就是她的孻妹,梅小青接受電台訪問,她 ...




梅小青2012年離開TVB,她就話冇同珍姐不和,只會記住人哋嘅好。


快將退休的無綫金牌監製梅小青,眾所周知藝人梅小惠就是她的孻妹,梅小青接受電台訪問,她透露原來當年極反對小惠入行。那時身在亞視的她坦言事前亦不知妹妹參選TVB健美小姐,她說:「我最初係唔贊成小惠入行,只想佢一早嫁人,最後佢落選懇求我想嘗試呢一行,我係心軟畀佢喺麗的拍咗一套時裝劇及古裝劇。


去到TVB,我最初係好避忌用小惠,怕畀人話用人唯親。之後先豁出去,因為佢真係個好努力同認真嘅演員。工作時,我鬧佢都係最利害。」


盛傳無綫山頭主義多,高層間的鬥爭好比梅小青的作品《宮心計》,她2012年一度與丈夫劉家豪離巢,當時有傳跟戲劇組高層曾勵珍不和。小青指當時過檔now,是聽兒子意見再沒經濟負擔嘗試外闖,至於她和珍姐的關係,她說:「我呢份人只記人哋嘅好,冇不和。不過,我應該唔係珍姐最錫嘅一個,因為有時我想開啲創作未必得到珍姐批准,亦要開一啲唔係我最想拍嘅題材。適逢當時now搵咗我好多次,人工、職位、自由度等都好大,咁我就想去試。」


今年五月,2016年回巢的梅小青正式榮休再次離開TVB,她指最捨不得是多年來合作的幕後拍檔,但為了健康,不得不退下火線,她現在最想嘗試慢活生活,多些時間陪伴家人。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!