掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

往南丫島派抗疫物資畀清潔工友 善心爆棚喬寶寶出錢又出力 #喬寶寶

喬寶寶今日同邱晴去咗南丫島,幫甘葉慈善基金送上抗疫物畀當地嘅清潔工友,目前他在家中將漂白水入樽,稍後派畀有需要人士。
往南丫島派抗疫物資畀清潔工友善心爆棚喬寶寶出錢又出力喬寶寶今日同邱晴去咗南丫島,幫甘葉慈善基金送上抗疫物畀當地嘅清潔工友,目前他在家中將漂白水入樽,稍 ...




往南丫島派抗疫物資畀清潔工友 善心爆棚喬寶寶出錢又出力

喬寶寶今日同邱晴去咗南丫島,幫甘葉慈善基金送上抗疫物畀當地嘅清潔工友,目前他在家中將漂白水入樽,稍後派畀有需要人士。

好有善心嘅「口罩王子」喬寶寶今日又出動做善事,今朝六點幾便出發,聯同邱晴(Mandy)去咗南丫島,幫甘葉慈善基金送上抗疫物畀當地嘅清潔工友,邱晴仲會陸續到訪坪洲、長洲、大嶼山,她興奮說:「離島有好多遊客,因為地點偏遠物資又少,垃圾又多,清潔工人工作好辛苦,要好好保護佢哋,香港人加油!」

原先今日喬寶寶申請了到懲教署羅湖懲教所的口罩生產工場幫手製造口罩,不過因為反應熱烈,義工一呼百應,暫以在職休班及退休懲教人員優先,寶寶只能列為後備人選,稍後才通知他。不過,喬寶寶仍然積極行善,和幾個朋友夾份買溧白水、洗手液等,有待他在家中入好樽後,日內會派發畀有需要嘅人,居港印度裔的寶寶出錢又出力真係唔話得。




鍾意就快D Share啦!