掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

胡淽喬(胡心諾、胡薾之):Rainbow爆村民冇肉食 偷出外買餸被拘留 #Rainbow #胡心諾 #胡淽喬

Rainbow透露落大雨農村一度停電。現身處於武漢嘅𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),幾乎每日都喺社交網更新當地最新情況,不經不覺武漢封城第 ...




Rainbow透露落大雨農村一度停電。


現身處於武漢嘅𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),幾乎每日都喺社交網更新當地最新情況,不經不覺武漢封城第34日,佢透露農村只要落大雨就可能停電,而尋晚下起滂沱大雨,半夜一點多又突然停電,令佢嚇一大跳。


此外,由於現時Rainbow所住嘅村被限制出入,因此只能代購簡單嘅蔬菜,就連買肉都有困難。佢更透露鄰村有村民偷偷出外買餸,最終因違反禁令而被捕去拘留14日。Rainbow仲話有啲家庭甚至冇肉食,但好彩鄰居有養雞同去河邊捉魚,佢先至每餐有肉食,所以佢話依家四餸一湯已經好滿足!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!