掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

胡淽喬(胡心諾、胡薾之):被困武漢物資充足 Rainbow仲有M巾用 #Rainbow #胡心諾 #胡淽喬

Rainbow同男友被困武漢!現時身處武漢嘅𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),連日嚟喺社交網更新近況及報平安,有關疫情向農村蔓延,佢留言透露 ...




Rainbow同男友被困武漢!


現時身處武漢嘅𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),連日嚟喺社交網更新近況及報平安,有關疫情向農村蔓延,佢留言透露暫居嘅鎮上,有人被送往隔離:「我們鎮聽說有十個送走了隔離,全鎮人口30,150人,雖然我哋村冇人感染,但都不敢出門。」


佢發文回覆網友提問,指超市糧食供應充足,仍然可以買到新鮮嘅蔬菜同埋肉類,並指護貨品及衞生用品都足夠使用。而有網友問佢何時返港,佢就表示:「一日未解封,我都不會走;就算解封了,我也未必走,因為我不會掉下男朋友自己返香港㗎。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!