掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

馬國明:【Hike邊度?】即睇星級避炎打卡位! #馬國明

最重要係注意安全,自己垃圾自己帶走呀!新冠肺炎疫情繼續籠罩香港,好多人都為咗呼吸新鮮空氣走上山,包括一班圈中人,今次就同大家介紹吓佢哋去過嘅地方,究竟 ...




最重要係注意安全,自己垃圾自己帶走呀!


新冠肺炎疫情繼續籠罩香港,好多人都為咗呼吸新鮮空氣走上山,包括一班圈中人,今次就同大家介紹吓佢哋去過嘅地方,究竟嗰度有咩玩


長洲小長城徑


視帝馬國明早前同黎諾懿喺大石旁依偎睇日落,呢個地方就係長洲喇!長洲除咗有大家熟悉嘅張保仔洞,仲有一條「小長城徑」,有好多奇形怪狀嘅大石,都係打卡好地方,成條家樂徑都好舒服!而落選港姐「高妹」楊詠彤(Katy)變10頭身嘅嗰張相,都係喺長洲行山時影㗎!


香港千島湖


視后胡定欣經常同班跑友陳山聰、袁偉豪等經常周圍去,之前佢哋就去咗一個有山有水嘅打卡熱點,就係獲譽為「香港千島湖」嘅大欖涌水塘喇!佢哋上到山喺官方最佳觀賞地點「千島湖清景台」影相,可以俯瞰多個「小島」,景色非常好,而傅嘉莉、譚凱琪、黃嘉樂、楊潮凱等都爭住去打卡!


大潭水塘


咪神陳婉衡出名身材Fit到漏,一得閒就會去行山!最近佢就去咗香港島嘅大潭水塘行山,輕鬆又有靚景睇!而余香凝就上埋附近嘅孖崗山,喺藍天白雲下,近望赤柱半島,着住Sports Bra影相打卡!


沙田石天窗


另一位落選港姐楊慧敏(Mina)就近近哋行沙田嘅山,通常行山客都會連走黃牛山水牛山,再去呢個「石天窗」嘅位打卡影相,而一向做開運動嘅湯怡都有去過,仲同好友「對坐」,不過注意番,真係有難度及具危險,唔小心行差踏錯就玩完,所以有相當經驗嘅人先好嘗試呀!


不過大家除咗要注意安全,都要有手尾,自己垃圾自己帶走,珍惜香港嘅大自然,做個有公德心嘅人,唔係畀人影番轉頭就唔好

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!