掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

王菲:王菲陪謝霆鋒滑雪 鬼祟同行竟然畀佢出賣 #王菲 #謝霆鋒

王菲陪謝霆鋒滑雪,真係唔話得!今年一月時,一班藝人謝霆鋒、陳奕迅與太太徐濠縈、郭偉亮(EricKwok)與太太葉佩雯等一行十幾人就去咗北海道滑雪度歲, ...




王菲陪謝霆鋒滑雪,真係唔話得!


今年一月時,一班藝人謝霆鋒、陳奕迅與太太徐濠縈、郭偉亮(Eric Kwok)與太太葉佩雯等一行十幾人就去咗北海道滑雪度歲,之前就已經有網友爆料指在日本機場偶遇謝霆鋒與王菲,不過多人甫上網嘅合照都唔見天后蹤影,似乎想刻意保密,點知今次再被網友偶遇!


據說在一月份被爆出同遊日本滑雪後,謝霆鋒仍未回港,一直在日本同團隊成員錄製美食節目,當日霆鋒和朋友們滑完雪後,便同陳奕迅等現身餐廳,霆鋒頭戴暗紅色頭巾,身穿黑色樽領衫,而坐佢對面就係一位戴紅帽嘅女子,點知就被眼利網友發現呢個紅帽Look竟然同王菲之前現身機場造型一模一樣,即被網友推測坐霆鋒同陳奕迅對面嘅兩位女士就係王菲同徐濠縈,睇嚟今次低調度假都係被認出,仲係係畀自己頂「小紅帽」出賣,真係估你唔到!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!