網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月4日 星期三

阮小儀:同無綫唔再續約!小儀:唔關政見事 #小儀 #無綫

小儀話同無綫和平分手。電台DJ阮小儀過往和無綫是每年續簽,一年六個騷,早前完約後,亦有傾續約問題,可是最終決定不再繼續合作,有傳跟「未來發展方向」不同 ...




小儀話同無綫和平分手。


電台DJ阮小儀過往和無綫是每年續簽,一年六個騷,早前完約後,亦有傾續約問題,可是最終決定不再繼續合作,有傳跟「未來發展方向」不同及可能跟她去年8月響應罷工有關。


小儀接受訪問時,坦言與無綫和平分手,並否認受打壓,她說:「電台高層同我研究過,希望之後嘗試一啲新方向發展,如可能同唔同嘅電視台合作,所以就同無綫冇再續約,都有同TVB嗰邊講番我意向,無綫都接受。(可因政見及罷工傳聞有關?)唔關事,如果關事,都唔會搵我傾約啦,等合約自己完結同埋傾續約時都有話加我人工,但價錢唔算好勁。(可有不捨TVB?)又冇特別唔捨得,因為電台先係我親生阿媽,TVB係我契媽。」不過如將來無綫節目或劇集需要她,她亦無任歡迎。


小儀參與過不少大熱劇集,包括《男親女愛》、《衝上雲霄II》、《老表,你好hea!》、《降魔的》及未播映《降魔的2.0》等。與森美曾主持超過10年的綜藝節目《千奇百趣》,另外和金剛主持的《街坊廚神》都頗受觀眾歡迎。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!