網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月31日 星期二

【鄧炳強|茄哩啡】曾拍高志森電影《開心鬼》 杜汶澤:戲屎但好過依家做動物 #杜汶澤 #鄧炳強

【鄧炳強|茄哩啡】曾拍高志森電影《開心鬼》杜汶澤:戲屎但好過依家做動物19分鐘前現年54歲的現任警務處處長鄧炳強,亦即人稱PKTang,做警察都要睇成 ...




  • 【鄧炳強|茄哩啡】曾拍高志森電影《開心鬼》 杜汶澤:戲屎但好過依家做動物
  • 19分鐘前




現年54歲的現任警務處處長鄧炳強,亦即人稱PK Tang,做警察都要睇成龍學、武漢肺炎肆虐都要搞個明星無罩宴,同娛樂圈好有淵源。

的確,原來佢後生時拍過電影,例如1984年的《開心鬼》。佢喺戲中只係茄哩啡,演技方面,無必要為個茄哩啡去摷返套戲睇,斷估都唔好得去邊,睇佢喺警方記者會上的演出就知!

據聞,當時PK Tang拍電影,為個「錢」字。正讀大學的他,與同學為賺外快擔任特約演員,一天可賺700元。

PK Tang曾拍電影的消息傳出後,網上亦開始流傳他於戲中的截圖,杜汶澤亦轉貼,並說PK Tang雖然演技差,但做茄哩啡總好過依家做警察。

杜汶澤:「哦......原來茄哩啡嚟,怪唔得啲戲咁L屎不過,做茄喱啡都好過依家做D嘅,至多咪俾副導演同演員d,好過家下幾百萬人d你吖嘛。我無大造文章,亦唔覺得如獲至寶,純粹路過d你老M。」

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!