掃呢頁CODE去手機

2020年3月28日 星期六

【法證IV】朱晨麗唔敢問開第5輯 黃浩然爆監製話世事難料 #朱晨麗 #法證IV #黃浩然

朱晨麗和黃浩然都好想開第5輯。
【法證IV】朱晨麗唔敢問開第5輯黃浩然爆監製話世事難料朱晨麗和黃浩然都好想開第5輯。黃浩然跟朱晨麗在《法證先鋒IV》中飾演兄妹亦相當受觀眾歡迎,他們已 ...




【法證IV】朱晨麗唔敢問開第5輯 黃浩然爆監製話世事難料

朱晨麗和黃浩然都好想開第5輯。

黃浩然跟朱晨麗在《法證先鋒IV》中飾演兄妹亦相當受觀眾歡迎,他們已不是首次合作,故一開始已滿有默契。浩然笑說:「朱朱之前做我三娘,今次做我阿妹,戲路真係闊。」朱朱亦很高興可跟浩然拉近人物關係。談到收視創佳績,浩然說:「好多謝觀眾支持,一開始我哋講陪觀眾抗疫,好開心可以做得到,做得好。」

可有問總監製梅小青是否開拍第5輯?朱晨麗說:「我唔敢問呀!心情好矛盾,係好期待,但為咗小青姐身體着想都想佢抖吓。」黃浩然就提到小青姐經常賣關子,就連劇集大結局都未必是演員段預期。他笑說:「我都係睇報道話續集有佘詩曼、鍾嘉欣咁,我問小青姐佢話無,但又講世事難料。」






鍾意就快D Share啦!