掃呢頁CODE去手機

2020年4月19日 星期日

【41歲想結婚】陸浩明日本有屋唔算數 買到香港樓先娶拍拖9年女友 #陸浩明

月底踏入41歲的陸浩明,近年拍住馮盈盈、麥明詩合作的吹水節目《後生仔傾吓偈》大受歡迎,人氣急升,在節目中表現出腦筋急轉彎的他,雖然早前口快快講錯說話, ...






月底踏入41歲的陸浩明,近年拍住馮盈盈、麥明詩合作的吹水節目《後生仔傾吓偈》大受歡迎,人氣急升,在節目中表現出腦筋急轉彎的他,雖然早前口快快講錯說話,不過勇於承擔的他,即時向大家道歉,並獲原諒。其實,6號又點至具有「知錯能改」的優點,他更被網民封為超級暖男。

跟女友陳詩欣(Ayan)拍拖9年,6號過去兩年,經常將婚事掛口邊,不過擺明想結婚的他表示要有樓揸手,才會結婚娶老婆。

事實,前年他在日本大阪已經以80萬港幣買了一個獨立屋作投資,不過自認傳統的他,認為要在香港有物業,才應該娶老婆。據知,今年本有計劃結婚的他,也因疫情被打亂陣腳。

「呢個疫情,搞到好多人啲job,唔係取消就延期,外邊工作量大減,收入少咗好多,6號話自己人生大計都亂埋,唔好講拉埋天窗,本來6號都會間唔中睇吓樓,好想啱價就入巿,今年好難儲錢,更加唔好講買樓。」身邊人說。

雖然未有婚期,不過6號同拍拖9年女友Ayan陳詩欣甜密度不減,日前兩人孖住行零食店和超巿,除揀食物要暫時分開外,全程都變連體嬰,拖實對方冇放手。事實,6號為氹女友開心,近兩年每逢Ayan生日,兩人便會到歐洲旅行,18年去希臘,去年則到葡萄牙,就算今年新年,兩人也到莫斯科慶祝。孝順的他,每年又會孖女友帶父母到外地一家四口旅行,安排週到體貼。

這段「等結婚」日子,6號依然細心照顧好女友,原來早前Ayan想上十多萬的藍帶廚藝課程,他第一時間表示支持,不過疫情令世界完全停擺,所以他趁假期,便和女友留在家一起睇網上片段學廚藝,事關女友有計劃開甜品店,這個超級暖男,無論甚麼時候都全方位支持。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!