掃呢頁CODE去手機

2020年4月19日 星期日

【6G競賽】華為10年內可以實現6G通訊全球正在鬥快研發 #政治時事 #華為

【6G競賽】華為10年內可以實現6G通訊全球正在鬥快研發第五代流動通訊技術5G剛推出商品市場,當大家還在觀望時,全球6G研發競賽一早已經展開,中國華為 ...




【6G競賽】華為10年內可以實現6G通訊全球正在鬥快研發

第五代流動通訊技術5G剛推出商品市場,當大家還在觀望時,全球6G研發競賽一早已經展開,中國華為創辦人任正非向日本傳媒自稱華為已開始研究6G新技術,將於十年內實現。華為5G技術向來自稱領先全球,歐洲一度採用華為技術鋪設5G通訊,不過近期歐洲部份國家對「華為」中國的態度開始改變,英國就有傳想重新審視同華為關於5G網絡建設嘅關系。全球開始提防唔好過度依賴中國,日本之前已研發6G高速晶片,韓國LG已同政府合作建6G研究室,到底呢場G點科技競賽最終會如何帶領人類進步,又會否再次「中國或成最大贏家」!

6G新世界科技競賽已經展開,科技強國美日等自然正在加緊研發,韓國LG,歐盟VIVO等等一線廠商都已經開啟6G研究,既然華為已經係5G網絡一馬當先,咁最正路就是直接研究6G超越未來科技。據華為任正非指出, 6G將會於十年內投入使用。不過有樣野就讓我唔大理解,中國科研人員全球出產學術論文數量冠絕全球,但華為的6G研究室居然唔係中國內地,大半年前華為就指出佢地已經係加拿大渥太華實驗室展開 6G 研究。點都好,未來掌握技術就是掌握新時代革命。6G 可能開啟智慧未來,改變新世界格局。不過,等待依然係我哋而家能夠做嘅事,到底6G世代來臨之前,世界格局又會唔會有咩野翻天覆地巨變?

反正照現時理解,5G好像是華為「殺手鐧」,香港第五代流動通訊技術電訊供應商都係得一間唔使用華為硬件建設,係呢方面真係「中國或成最大贏家」。




來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!